تشک استاندارد چه تشکی است

تشک استاندارد چه تشکی است

تشك استاندارد چیست

شاید در نگاه اول همه تشک ها مانند هم باشند و از نظر شما یکسان باشند اما یکسری تفاوت های کلیدی دارند که به شما خواهیم گفت. تشکی که رمانتیک باشد از مواد اولیه با کیفیت و مناسب ساخته شده است که این مواد با کیفیت اغلب توسط کارخانه ها و تولید کننده هایی که صاحب نام هستند و امتحان خود را پس داده اند تولید می شود.

به علت اینکه این شرکت های برجسته توان مالی بالایی دارند نیازی نمی‌بینند که کالای خود را به تولیدکنندگان کارگاهی بفروشند و به این علت سعی کنید از  جاهای معتبر خریداری کنید. تشک هایرماتیک اغلب با استفاده از یک سری ماشین آلات تخصصی که مربوط به صنعت و در کارخانجات معتبر که پتانسیل تولید مواد خوب را دارند ساخته می شود.

یك تشك استاندارد باید پارچه‌ای با دوخت محكم و جنس خوب داشته باشد. دوخت‌ها و طرح‌های آن نباید آنقدر برجسته باشد كه به كمر و بدن آسیب برسانند، بلكه انعطاف‌پذیری بالایی باید داشته باشند تا هر وزنی را تحمل كنند و زود گود یا پاره نشوند. یک تشک استاندارد باید دارای فنرهای قوی باشد. نوع پارچه تشک، استحکام و مقاومت آن، نوع دوخت و شرایط آماده‌سازی و بسته‌بندی تشک نشانه مرغوبیت کالاست. در انتخاب نوع تشک‌های وارداتی نیز دقت کنید تا امکان ارائه خدمات پس از فروش را داشته باشند. برای خرید این تشک‌ها لازم است به موجود بودن نمایندگی آنها در ایران توجه کنید. بهتر است  از شرکت‌های معتبر تولیدکننده خرید کنید زیرا تنها گارانتی تعمیرات و تعویض این شرکت‌ها قابل اعتمادند. اگر پارچه استفاده شده در تشک دارای درصد مناسبی از الیاف طبیعی نباشد، ممکن است باعث بروز بیماری‌های آلرژیک و ناراحتی‌های پوستی شود. ضدآب بودن، ضد حریق بودن و ضدنفوذ حشرات بودن پارچه‌های تشک هم از موارد مهم و ضروری است.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.